lunes, 6 de enero de 2014

Duatló de Cabrils

La Sant Silvestre de les duatlons de muntanya Cabrils

Ens trobem en plenes vacances de Nadal, i què millor que correr i cremar alguns excessos d'aquests dies de farandula, l'objectiu la duatló de muntanya de Cabrils una més puntuable per la lliga catalana de duatlons, però apart d'això unes de les més ben parides del circuit català tant a nivell de circuit com d'organització.
Aquests dies som complicats i ens presentem a Cabrils amb només tres integrants, lo just per seguir puntuant i sumant, el senglar ratllat que cada vegada és més fosc, el maki que ja no s'encanta contemplant algun exemplar de sexe oposat i jo que sempre en faig alguna...
Arribem quasi una hora abans com sempre, però com és habitual ens encantem amb cafés, bromes, WC, i alguna urgència d'última hora i com cohets a entrar la bici al box a l'últim moment, però tot i ser el primer en queixar-me, la veritat és que penso que si avui venim els tres aquí, és per acabar bé la feina, tot recordant com l'any passant vam pujar de categoria amb només tres corredors.
Avui el circuit de correr és molt ràpid i variat, encara que son dues voltes per el mateix recorregut, surto bé com a les últimes curses i la veritat és que aguanto molt aprop de les primeres espases fins a iniciar la segona volta, aquí tothom es posa a lloc i entro 26è a la T1, però regulant i bon coneixedor del que m'espera, per fer una bona T2, intento buscar una bona roda al principi de la T2 però finalment se m'escapa un bon grupet amb Cofiné, Fidalgo i companyia... amb quedo sol i intento imprimir un bon ritme, però  l'últim km de pujada continuada per asfalt (uns 4km seguits), m'atrapa un grupet de 5 amb algun conegut i el senglar ratllat que avui, bon coneixedor d'un circuit replè de corriols i trialeres va amb la destral ben esmolada. Anem molta estona bastant juntets, deixant alguna víctima pel camí això si; finalment en un dels corriols de baixada li perdo la pista, però tinc l'esperança d'atrapar-lo a la T3, intento donar-ho tot a la última trialera on després de passar-ne tres i gràcies o desgràcia d'una bifurcació a on l'home que havia d'indica, estava més pendent d'una dona que tenia al costat que dels corredors, em passo de frenada i em surt la cadena, baixant a fondo amb plat gros a vegades es paga; en fi, torno a apretar el cul i atrapo els tres abans de la T3, a on vaig amb bones sensacions i de seguida passo un parell de corredors, per sorpresa meva, n'hi ha un que se'm enganxa i vaig apretant, més i més a falta de 600 mts fem un esrpint a on ens deixem tot el que ens quedava, finalment ell aguanta uns metres més i aconsegueix creuar meta davant meu, al final 14è millor temps a la última transició i un decebedor 31è lloc amb la btt, que em fa recapacitar una mica.
L'equip avui s'ha comportat i el senglar ratllat entra el 25è a 40 segons meus, jo el 28è lloc i el maki 85è i davant de tota una campiona de Catalunya, bons resultats amb la cursa amb més nivell que hem participat fins ara, llàstima que arribem al final del campionat, perquè ara que tots estem agafant el to i la forma això s'acaba. Tanquem aquest 2013 4rts per equips a la lliga catalana, jo personalment estic 8è del circuit català, hem d'acabar d'arrodonir la temporada i ho farem, gass i salut per tothom !!



.


No hay comentarios:

Publicar un comentario