lunes, 2 de diciembre de 2013

Duatló de Solsona a la porta del podi per equips !!


Ens presentem 5 components del club tri-bu al pantà de Sant Ponç amb ganes de gresca i amb ganes de tastar el podi, conscients que sense el tri-bu més en forma en "Mendo" serà complicat, però no impossible. En una matinal fresqueta amb temperatures al voltant de 0º ens espera una cursa rapidissima amb uns paissatges impressionants, però lamentablement un circuit que no està a l'alçada.
Com sempre a les duatlons de copa sortim a un ritme infernal, em col·loco bé amb un ritme còmode i amb en Marc Puig o "forest Puig" més endavant (l'animal està preparant una cursa que consisteix en correr 24h seguides per una pista d'atletisme), el senglar ratllat em segueix d'aprop, es veu que avui a tirat d'iboprofeno... en Martí i l'Artau s'ho agafaven a ritme més còmode segons les sencacions, sortida a tope... que raro i agafa't on puguis jejeje marica l'últim que diuen.






















primera transició
Efectivament els pronòstics es vàren complir, tot i que la sorpresa va venir pel costat negatiu, ja que en Marc pagava molt aviat sobre el km 2-3 el sobreentrenament que porta fent des de fa uns dies, preparant l'animalada de correr 24h seguides per una pista d'atletisme, tot plegat que jo i el senglar ratllat el vam atrapar i deixar enrrere contra pronòstic. El primer sector em va sortir ni fet a mida, 13è millor crono, la cosa anava com una seda i ho havia d'aprofitar, aquest havia de ser el meu dia; efectivament amb la btt em vaig arribar a col·locar en una meritòria 10ena posició que per culpa de la meva sobreexcitació se'm va escapar, tot per culpa de no aguantar en un grup de 5 que rodàvem junts i intentar atacar només d'arribar; total que primer, una bifurcació mal senyalitzada a sota un pont en ple atac, i una sortida de cadena a posteriori conseqüència de la ràbia i la impotència intentant recuperar, em va fer perdre contacte amb el grup i les possibiltats de fer top ten s'esfumaven al final 18 millor parcial que em permetia entrar 15è davant l'últim sector. Tocaba patir i no desfondar-se i intentar avançar alguna posició i així va ser, poguent recuperar una posició i al final 14è en una duatló de copa catalana (el meu millor resultat fins a dia d'avui), que em va sentir orgullós i optimista de cares a les properes curses.

arribant a la última transició sol com un mussol
 Al final sabor agredolç ja que ens hem quedat a 2 minuts del podi per equip, però la progressió és evident i si no temps al temps i estarem allà dalt. Avui tots hem pogut acabar fent uns papers molt dignes, el senglar ratllat amb antibiotic fins les orelles entrava 21è i en Marc amb sobreentrenament 30, mentre en Martí entrava dins al top 50 amb un 49 lloc que li donarà ales i motivació, per acabar l'Artau sumava entrenament poguent sobreposar-se als problemes de lumbars i acabant en un meritori 53 lloc. Això fa olor de podi d'equip i no tardarem creieu-me  !!!
gran equip !!

  


No hay comentarios:

Publicar un comentario