jueves, 26 de diciembre de 2013

Per fi arriba el primer podi de l'equip !

Finalment arriba la recompensa !


Penúltim cap de setmana de l'any ens trobem a Òdena per participar a la V edició d'aquesta peculiar duatló en plena comarca de l'Anoia; ens presentem els 6 tri-bus, o sigui tota l'artilleria de l'equip de duatló de muntanya amb un objectiu clar intentar per fi pujar al caixó; conscients d'això calia jugar cadascú les seves cartes i això ho vam fer.......
Com sempre fem el ritual de cafetó, explicar quatre collonades i amb el cohet al cul cap a boxes i a escalfar. Avui tinc bones sensacions i això es nota ja a l'escalfament, poc volum d'entreno entre setmana i ben fet. De sobte sense gaire temps per escalfar ens trobem a la línia de sortida (sense arc per cert ), el velociraptor Marc té ganes de guerra i ens col·loquem a primera fila, tot plegat al costat d'algun campió del món i primeres espases del circuit, quasi res......mentre en Hulk i el senglar ratllat prefereixen amagar-se a la segona fila, el maki observa i espera el seu torn una miqueta més enrrere; de cop zasss tret de sortida i jo i el velociraptor a primera fila, el ritme és infernal durant el primer km rondem els 3'30 min/km, fins arribar al primer i únic corriol del cirduit, on em deixo anar i de sobte em trobo a davant de tot, miro de reüll els pros, però l'alegria dura poc s'acaba la baixada i comença la pista interminable amb una pujadeta que va fent, aquí és on veig primer com em deixa el grup capdavanter i em passa el "velociraptor" com un depredador de km i amb fam d'endur-se més víctimes per davant; sorprenentment el "Messi" de l'equip m'atrapa i em deixa una mica enrrere, (sembla que s'ha posat les piles amb el run ), la cosa està crua, m'he de posar les piles, però em costa trobar un ritme còmode per rodar, per fi, sembla que pujem un turonet amb molt pendent a on esgarrapo uns metres i recupero alguna posició, fins a l'arribada és regular pels carrers del poble i no perdre
massa temps, i així ho faig, finalment entro en la posició 21 a pocs metres d'en "Messi"  i darrere del velociraptor. Una T1 bastant ràpida em permet guanyar algun segon, el primer tram de la btt és idèntic al primer run, o sigui passem per l'únic corriol a on passem junts en Messi, el velociraptor i jo; evidentment el Messi de l'equip avui lluitarà pels llocs d'honor, i ràpidament ens deixa a mi i el velociraptor sols fent relleus, és un puja baixa suau per pista, a on tothom va a plat, sembla que anem prou bé, tot i que hi ha un aprofitat que se'ns enganxa sense passar cap relleu (aquest l'haurem d'espavilar), després d'un 8km amb no gaire desnivell començem l'esperada pujada fins als molins de vent, a on malauradament el velociraptor aixeca el peu del gas i em deixa sol; és una pujada desagraïda per una pista amb molta grava despresa i el vent en contra, que es fa interminable. Un cop a dalt, agafem una pista de baixada molt ràpida i perillosa, tot seguit, ens desvien per una altra pista més trencada i revirada, a on em foto de lloros en una curva de 90º, aixxxx quina mala traça penso, però no m'he fet res només perdre el temps, aquí em giro i increïblement veig en Hulk i el senglar ratllat que venen com un llampec, amb un parell més, o sigui que a fer treball d'equip els tres; anem uns 3-4 km junts passant relleus,per no dir que quasi es converteix amb un relleu interminable d'en Hulk, que ens porta a roda fins a la T2. Torno a anar ràpid i surto sentint en Pere de fons, tot dient: en pots passar un parell que tens a tiro, més enrrere en Hulk s'ho agafa més tranquil després de la bona feina, mentre el senglar ratllat també s'exprimeix com jo per intentar esgarrapar segons al crono, per la general d'equips; finalment últim parcial amb un 10è lloc de la general i 22è lloc de la general, acabant amb bones sensacions que és el més important.
Ja havent arribat, toca mirar temps i comprovar que finalment l'equip s'endú el gat a l'aigua, i aconseguim pujar a tercer lloc del calaix, cosa que ens afiança a més al també 3r lloc a la general de la lliga catalana de duatló de muntanya, a remarcar el bon treball d'equip d'avui. Felicitats Maki, Hulk, Velociraptor, Messi, Senglar ratllat i un servidor !! és el camí a seguir noiss!! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario